Overzicht
Functieomschrijving
Je stapt uit de trein en steekt je sigaretje aan. Met de zon in je ogen en de wind in je haar loop je naar kantoor. Terwijl je je sigaretje uittrapt grijp je naar je pasje van de draaideur. De dames van de receptie groeten je en braaf wacht je met je collega’s op de lift. Snel stop je jouw spullen in de locker en zet je je computer aan. Je neemt net een eerste warme slok koffie op het moment dat een gesprek binnenkomt. Het is mevrouw Jacobs. Zij heeft zojuist een Ziggo Thuis pakket ontvangen en vraagt jouw hulp om deze aan de praat te krijgen. Jij sleept mevrouw Jacobs empathisch en efficient door de installatie heen. Ondertussen kom je erachter dat mevrouw Jacobs een ontzettende sportfanaat is. Je merkt pienter op dat een extra sportpakket in combinatie met haar abonnement écht een koopje is. Én ook nog eens maandelijks opzegbaar. Je bent dan ook niet bang om mevrouw Jacobs hier vriendelijk op te attenderen ;).
Als helpdeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het bieden van een passende oplossing voor de klanten. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kan jij als helpdeskmedewerker inschatten of je de klant aan de telefoon kan helpen. Wat de oplossing ook is, je zorgt ervoor dat de klant met een tevreden gevoel het telefoongesprek afrondt. Actief meedenken om de klant een aanbieding te doen vind je een uitdaging.
Functieeisen
- Wij vragen geen minimale opleiding, hoewel een MBO werk-en-denkniveau wel is vereist;
- Er is geen minimale werkervaring vereist, maar ervaring met klanten is een pré;
- Communicatief vaardig, klantgericht, analytisch en een tikje commercieel;
- Flexibel inzetbaar van maandag t/m zondag van 08.00 – 22.00 uur;
- Technische kennis is een pré;
- Beschikbaar tussen de 20 en 40 uur per week, en in staat om 4 weken fulltime te trainen.
Arbeidsvoorwaarden
- Een betaalde communicatie en vaardigheden training die je ook productinhoudelijke kennis bijleert;
- Een functie voor minimaal 20 tot maximaal 40 uur per week;
- Een salaris van € 9,11 onafhankelijk van je leeftijd;
- Jij komt te werken in een gezellig enthousiast team, waarin samenwerken van belang is;
- Kans op het verdienen van een bonus bovenop je salaris
- Flexibele werktijden.
Sollicitatieprocedure
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop ‘Solliciteer direct!’ en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Nog vragen? Neem contact op met Ankie van Loo op het nummer 043-3507500
VacatureID: 189447488
Gemaakt op: 2018-03-26 12:28:30
Reverentie: 187438
YoungCapital
Siriusdreef 12
2132WT Hoofddorp
(+31) 020 – 44 63 378
Over YoungCapital
YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft. Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken. Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei. Wij zijn connected @ heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen. Dat maakt het verschil.