Overzicht
Functieomschrijving
Wij zijn voor een opdrachtgever in Tilburg op zoek naar Klantenservice Medewerkers voor een klantcontactcenter.
Als Klantenservice Medewerker voer je veel inkomende telefoongesprekken (inbound) waarbij je de klant van het juiste antwoord voorziet. In de gesprekken gebruik je jouw communicatieve vaardigheden, kennis en beschikbare productinformatie om de klanten te ondersteunen en van het juiste antwoord te voorzien. Door middel van het stellen van de juiste vragen kijk jij ook of de klant nog aanvullende diensten nodig heeft. In de functie van Klantenservice Medewerker zijn drie componenten belangrijk, namelijk; oplossen, adviseren en verkopen.
Met jouw kwaliteiten en een 4 weken fulltime training ontwikkel jij je verder, zodat je de klanten naar volle tevredenheid kan helpen.
Training
In de betaalde training wordt jij klaargestoomd voor het echte werk. Je leert alles over de producten van het bedrijf, hoe je succesvol met een klant communiceert maar ook zeker over het bedrijf zelf en je nieuwe collega’s!
Startdatum 24 april!
Lijkt het je wat om:
– In een internationale omgeving te werken?
– Een diversiteit van mensen te woord te staan en te adviseren?
– Je communicatie skills in te zetten én te verbeteren?
Lees dan verder…
Functieeisen
Dit wordt van jou verwacht als klantenservice medewerker
- MBO werk- en denkniveau;
- Flexibel inzetbaar tussen 16 en 40 uur per week (16-20u of 20-24u of 20-28u of 32-40u of 24-32);
- Klantcontact ervaring (bijvoorbeeld: telefonisch, in een winkel of de horeca);
- Uitstekende communicatieve vaardigheden; luisterend oor en vermogen om goed door te kunnen vragen;
- Empathisch en probleemoplossend vermogen;
- Geduldig, flexibel, servicegericht en een optimistisch karakter;
- Beschikbaar voor 4 weken fulltime training (maandag t/m vrijdag)
Openingstijden van de afdeling zijn van maandag t/m zondag van 08:00 tot 22:30 uur.
Beschikbaarheideisen:
- Minimaal 16 en maximaal 40 uur per week zeer flexibel inzetbaar (meerdere varianten mogelijk)
- Minimaal 3 avonden per week en 3 weekenddagen per 4 weken inzetbaar
- Beschikbaar voor 4 weken fulltime training
Arbeidsvoorwaarden
Werken voor dit bedrijf betekent werken in een leuk team met een informele sfeer. Je komt terecht in een internationale omgeving, er werken mensen met 31(!) verschillende nationaliteiten!
Naast hard werken is er ruimte voor ontspanning en gezelligheid. Zo zijn er grote kantines waar je even tot rust kan komen met wat lekkers te eten/drinken. Je kunt je collega’s uitdagen voor een potje tafelvoetbal of met de voetjes omhoog in een van de gezellige loungeruimtes. Met feestdagen wordt rondgegaan met wat lekkers. Het bedrijf organiseert regelmatig leuke uitjes voor werknemers.
De werkplekken zijn ruim en ergonomisch verantwoord. De vestiging is goed bereikbaar vanaf station Tilburg.
Heb je vragen over de vacature? Neem gerust contact op met ons!
Telefonisch: 088-998 88 88 (lokaal tarief)
E-mail: info@cirrus.nl
Trefwoorden: callcenter medewerker, callcenter agent, klantenservice medewerker, helpdeskmedewerker.
Sollicitatieprocedure
VacatureID: 189071572
Gemaakt op: 2018-03-24 05:14:45
Reverentie: CIR01947
Cirrus Staffing Services B.V.
Martinus Nijhofflaan 2
2624ES DELFT
Over Cirrus Staffing Services B.V.
Dit mag jij verwachten als klantenservice medewerker
- Salaris is marktconform;
- 8% vakantiegeld en 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om 4 extra vakantiedagen te verdienen;
- Meedoen aan acties en in aanmerking komen voor aanbiedingen van het bedrijf;
- Deelname aan de collectieve zorgverzekering;
- Je krijgt reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed; Reizen met eigen transport wordt vergoed met een maximum van €133,25 per maand;
- Je treedt direct in dienst bij de opdrachtgever.